Семінар

Вибір, проектування, запуск і кваліфікація систем підготовки води для фармацевтичного використання

12 вересня 2019 - 13 вересня 2019, 10:00-17:00


наші тренери
Сергій Семенюта

Сергій Семенюта

Керівник валідаційної групи за напрямком процесної валідації, Дарниця, фармацевтична Фірма, ПрАТ

Членство в PDA з жовтня 2011, членство в ISPE з жовтня 2011


Детальніше про тренера
Робочий графік заходу
День 1
I. Вибір і проектування систем підготовки, зберігання і розподілу води для фармацевтичного використання
1. Філософія проектування (вимоги фармакопеї, специфікації, CGMP)
2. Огляд елементів системи підготовки води очищеної і води для ін'єкцій
3. Проектування систем зберігання і розподілу води
4. Прилади й системи контролю
5. Практичне заняття
День 2
II. Приймання та кваліфікація систем підготовки, зберігання і розподілу води для фармацевтичного використання
1. Запуск і приймання системи
2. Кваліфікація системи
А. Кваліфікація проекту (DQ)
Б. Кваліфікація монтажу (IQ)
С. Кваліфікація функціонування (OQ)
Д. Кваліфікація експлуатаційних властивостей (PQ)
3. Моніторинг та технічне обслуговування
4. Перегляд систем
5. Інспектування систем
6. Практичне заняття

Звертаємо Вашу увагу! Перші 10 учасників, які зареєструються на семінар, отримають можливість обрати один з двох бонусів:

1. Підписка на електронну версію журналу "Чисті приміщення та технологічні середовища" 2019 року та електронний архів журналу.

2. Знижка 10% на семінар "Кваліфікація та валідація в рамках діючих та перспективних правил GMP"

Місце проведення: вул. Дніпровська набережна, 25-А, 3 поверх, Education HUB

Від м. Осокорки пішки 15 хвилин, або наземним транспортом:

м. Осокорки (вихід на сторону супермаркету "NOVUS", зупинка під мостом):
Маршрутка №535 (тільки та, що їде до м. Лівобережна) або
автобус №84
зупинка "міський дозвільний центр"
 

 

 

  • робочий час:

    10:00-17:00
  • перерви:

    11:30-12:00 кава-пауза, 13:30-14:30 обід
заява на участь
LIGHT
  1. Участь в заході
  2. Кава-пауза, обід в дні заходу
  3. Іменний сертифікат учасника
  4. Матеріали в електронному вигляді при заповненні анкети зворотного зв'язку
 
6300 грн. / 280 EURO
STANDART
  1. Участь в заході
  2. Кава-пауза, обід в дні заходу
  3. Іменний сертифікат учасника
  4. Участь представника компанії в одному вебінарі ГК ВІАЛЕК
  5. Матеріали в електронному вигляді при заповненні анкети зворотного зв'язку
 
6500 грн. / 290 EURO
​PRO
  1. Участь в заході
  2. Кава-пауза, обід в дні заходу
  3. Матеріали в друкованому вигляді
  4. Іменний сертифікат учасника
  5. Участь представника компанії в одному вебінарі ГК ВІАЛЕК
  6. Матеріали в електронному вигляді при заповненні анкети зворотного зв'язку
6700 грн. / 300 EURO